FANDOM

Wigilia (nie mylić ze Świętami) to huczne święto. Każdy wie, że chodzi w nim tylko o prezenty i wódę. Niektórzy wierzą, że w te święto marzenia się spełniają.

Kolędy Edytuj

Pada śnieg, piździ śnieg, jebią się bałwanki, Kurwa mać, kurwa mać! Kto zajebał sanki?

Kolęda kosmitów

Kolędy to jeden ze zwyczajów kosmitów. Mateo umie śpiewać kolędę Cicha noc sopranem męskim. Nie pozwoli, by inni śpiewali kolędy ze zbereźnym tekstem.

Potrawy wigilijne Edytuj

Czwarty apostoł dostał hamburgera, a ostatni najgrubszy tort z salami. Zaiste miłosierny jest Zbawiciel, lecz nie każdy to docenił. Judasz bowiem dostał pietruszkę i słuszne było jego rozczarowanie. Każdy bowiem woli pizzę. Amen.

Biblia kosmitów na temat potraw wigilijnych

NO to po maluszku huehuehue

Stół.jpg

Syto zastawiony stół wigilijny

Dań można skosztować dopiero po modlitwie. Na wigilijnym stole kosmitów powinno znaleźć się 5 potraw:

Mikołaj Edytuj

Mikołaj to w rzeczywistości przebrany za jednookiego kosmitę w stroju św. Mikołaja Kapitan Bomba. Bardzo mu zimno, więc bardzo chce wejść do domu. Twierdzi, iż Skurwolańska jest dobra, ale słabawa. Ostatecznie zabija Dodupyzaury swoim Minigunem pozostawiając przy życiu tylko jednego z nich, któremu spełniły się marzenia...

Napoje Edytuj

Mikołaj.jpg

Kosmici, przy wigilijnym stole najczęściej piją:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki