FANDOM

I wtedy Judasz rzekł "Pan jest moim pasterzem", na co rzecze Maria "Nie, jest moim mężem. Poza tym wisi mi trochę kasy za alimenty". Na co Judasz rzekł "Alimenty też dla ludzi. Po tym poznasz prawdziwego mężczyznę". Na co Maria rzekła "Precz!", a Judasz zawstydzony strzelił sobie w łeb z dzidy laserowej. Amen.

Fragment Biblii kosmitów

Wigilia to huczne święto obchodzone co pół roku przez Dodupyzaury. Każdy wie, że chodzi w nim tylko o prezenty i wódę. Niektórzy wierzą, że w te święto marzenia się spełniają.

Kolędy Edytuj

Pada śnieg, piździ śnieg, jebią się bałwanki, Kurwa mać, kurwa mać! Kto zajebał sanki?

Kolęda kosmitów

Kolędy to jeden ze zwyczajów kosmitów. Dodupyzaur Mateo umie śpiewać kolędę Cicha noc sopranem męskim. Nie pozwoli, by inni śpiewali kolędy ze zbereźnym tekstem.

Potrawy wigilijne Edytuj

Czwarty apostoł dostał hamburgera, a ostatni najgrubszy tort z salami. Zaiste miłosierny jest Zbawiciel, lecz nie każdy to docenił. Judasz bowiem dostał pietruszkę i słuszne było jego rozczarowanie. Każdy bowiem woli pizzę. Amen.

Biblia kosmitów na temat potraw wigilijnych

Stół

Syto zastawiony stół wigilijny

Dań można skosztować dopiero po modlitwie. Na wigilijnym stole kosmitów powinno znaleźć się 5 potraw:

Mikołaj Edytuj

Mikołaj to w rzeczywistości przebrany za jednookiego kosmitę w stroju św. Mikołaja Kapitan Bomba. Bardzo mu zimno, więc bardzo chce wejść do domu. Twierdzi, iż Skurwolańska jest dobra, ale słabawa. Ostatecznie zabija Dodupyzaury swoim Minigunem pozostawiając przy życiu tylko jednego z nich, któremu spełniły się marzenia...

Napoje Edytuj

Mikołaj

Kosmici, przy wigilijnym stole najczęściej piją: