FANDOM

G.

Wytwórnia sztucznego kruszywa.jpg

Wytwórnia sztucznego kruszywa

Wytwórnia sztucznego kruszywa (keramzytu) znajduje się na planecie KUUTAX. Jest to największa w galaktyce Kurwix wytwórnia keramzytu.

Zasadzka Kutanoida Edytuj

Kapitan Torpeda, Sebek i Janusz przybyli tutaj na misję, jednak zastali nieczynną fabrykę co bardzo zadziwiło Torpedę, ponieważ jeden dzień przestoju w fabryce to 1000 zł straty (tyle wynosił roczny żołd Torpedy). Tak duża cena produktu była spowodowana modą na sztuczne kwiaty, które rosną jedynie w sztucznym kruszywie.

Cisza w fabryce nie trwała zbyt długo, za chwilę pojawił się Kutanoid, który zaatakował oddział Gwiezdnej Floty z polecenia sułtana kosmitów, który chciał pozbyć się kapitana Torpedy. Torpedzie udaje się przeżyć przelot przez ścianę fabryki. W ostatniej chwili zjawia się Mkbewe, który próbując walczyć ginie z ręki kutanoida. Po śmierci Mkbewe zjawia się ku wielkiemu zaskoczeniu Kapitan Bomba, który zabija kutanoida wkładając mu granat w dupę (miał on dupę tam gdzie buzię).

Wojna z Sułtanem Kosmitów Edytuj

Z powodu zabicia przez kapitana Bombę matki Sułtana Kosmitów, Sułtan Kosmitów chce za wszelką cenę zlikwidować jego, a następnie całą ludzkość. Do walki z Bombą zaciąga całą armię, która wraz z sułtanem przylatuje na KUUTAX i zaczyna ostrzał obozowiska Bomby i Torpedy. Oddział Gwiezdnej Floty traci rakietę i jest bez szans na ucieczkę. Bomba i reszta postanawiają zacząć ostrzał wojsk sułtana. W ostatniej chwili na ratunek przylatuje Chorąży Głuś i bohaterowie uciekają.

Dalsze losy planety i samej fabryki nie są znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki