Fandom

Kapitan Bomba Wiki

Wytwórnia sztucznego kruszywa

453strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

G.

Wytwórnia sztucznego kruszywa.jpg

Wytwórnia sztucznego kruszywa

Wytwórnia sztucznego kruszywa (keramzytu) znajduje się na planecie KUUTAX. Jest to największa w galaktyce Kurwix wytwórnia keramzytu.

Zasadzka Kutanoida Edytuj

Kapitan Torpeda, Sebek i Janusz przybyli tutaj na misję, jednak zastali nieczynną fabrykę co bardzo zadziwiło Torpedę, ponieważ jeden dzień przestoju w fabryce to 1000 zł straty (tyle wynosił roczny żołd Torpedy). Tak duża cena produktu była spowodowana modą na sztuczne kwiaty, które rosną jedynie w sztucznym kruszywie.

Cisza w fabryce nie trwała zbyt długo, za chwilę pojawił się Kutanoid, który zaatakował oddział Gwiezdnej Floty z polecenia sułtana kosmitów, który chciał pozbyć się kapitana Torpedy. Torpedzie udaje się przeżyć przelot przez ścianę fabryki. W ostatniej chwili zjawia się Mkbewe, który próbując walczyć ginie z ręki kutanoida. Po śmierci Mkbewe zjawia się ku wielkiemu zaskoczeniu Kapitan Bomba, który zabija kutanoida wkładając mu granat w dupę (miał on dupę tam gdzie buzię).

Wojna z Sułtanem Kosmitów Edytuj

Z powodu zabicia przez kapitana Bombę matki Sułtana Kosmitów, Sułtan Kosmitów chce za wszelką cenę zlikwidować jego, a następnie całą ludzkość. Do walki z Bombą zaciąga całą armię, która wraz z sułtanem przylatuje na KUUTAX i zaczyna ostrzał obozowiska Bomby i Torpedy. Oddział Gwiezdnej Floty traci rakietę i jest bez szans na ucieczkę. Bomba i reszta postanawiają zacząć ostrzał wojsk sułtana. W ostatniej chwili na ratunek przylatuje Chorąży Głuś i bohaterowie uciekają.

Dalsze losy planety i samej fabryki nie są znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki